[ Digitális Irodalmi Akadémia ]Hubay Miklós
[
Digitalizált Könyvek ]
-
Napló nélkülem
-
Napról napra
-
Itália
-
„Lelkem, ha kérte, amit a Sors nem adott…”
-
A drámaíró Naplójából
-
A kör, amelyből nem lehet kitörni
-
Családi ebéd az Olimpuszon
-
Hogy mi is a színház?
-
Párhuzamosak ha nem találkoznak
-
A tragédia születése
-
Szabályok és kivételek
-
Egy kétszereplős dráma írása közben
-
Donec Eris Infelix…
-
Hiába az egész
-
Kiállás
-
Tanácsok egy kezdő drámaírónak
-
A nagy élmény: az idő
-
Jób könyvéhez
-
Játékidő
-
Regény és dráma
-
Finálé
-
Ahol nincs, ott ne keress
-
ÉN és MAGAM
-
Önkritika
-
Miért nyílik csak száz évben egyszer az aloe-virág?
-
A drámai virágkorról, I
-
A drámai virágkorról, II
-
Az alapkérdés
-
Sophokles beszélgetése Tychével az Oidipus Kolonosban befejezése után
-
Céltudatos pedagógia
-
A szív sebei
-
A drámaíró halála
-
Seneca, avagy az írói felelősség
-
Az egyház türelme
-
Ember és szerep
-
Szemek
-
Transzfer
-
Császárkor
-
Lehetőségeink – lehetetlenségeink
-
Egy tett: több motívum
-
Hála a bérgyilkosaimnak
-
Abszurd műtét
-
Rómeó itt, Rómeó ott
-
Túl harsány szerelem
-
A zöldszemű szörny nyugalomba vonul
-
Agnoszticizmus
-
A Hamlet harmadik sora
-
Nincs kibúvó
-
Egyetlen szerep
-
Lear
-
A rokonszenv útvesztői
-
„A Lear utórezgései”
-
Timon egy szemétdombról válaszol
-
Ugyanarról
-
A filozófus póza és bőre
-
Timon, az embergyűlölő, Timon, a gyűlöletes ember
-
Ember az embernek – micsoda halálos meglepetés
-
Leltározás
-
Plusz egy fő
-
Fel a fejjel!
-
Vádlottak padján? Nocsak!
-
Mit képzel magáról ez az író?
-
Mesterségem: a hiúság és az alázat iskolája
-
Nem az örökös tagoknak írok
-
Tavalyi hó, idei hó
-
Émelygés esetére
-
A gyomorbaj és a pedantéria kapcsolata
-
A Molière-irodalom szegénysége
-
A nyelv szabadsága
-
Az író és a fordító felelősségéről
-
A lángész egy napja
-
Az ihlet periódusai
-
A sikertelenség hálójában
-
Dráma és nacionalizmus I
-
Dráma és nacionalizmus II
-
Álom a fa alatt
-
Lépcsőházi gondolat
-
Yerma
-
Tükörfúga
-
„Te vagy a vadász, te vagy a vad”
-
Székek
-
Szerző mint néző
-
Különbség
-
Jó reflexek
-
Az első happening
-
Színházi esték
-
Drámakiadások, színházi könyvek
-
Romantikus antikapitalisták a színházi hirdetőoszlop előtt
-
Drámák helyett regényátdolgozások
-
Egy magyar dráma visszhangja
-
Féltékenység, részvét
-
Drámapályázat
-
A szenvedés relatív
-
Papírszínházam kapuja fölé, 1973
-
Napló és kritikája
-
A líra szelleméből
-
Kalandozások kora
-
Szupersztárokról
-
Ignoramus et ignorabimus
-
A hozzánk szegődő gyalázat
-
Dicséretre szomjazók
-
Önzetlenségünk csúcsai és buktatói
-
Az átélés és felejtés játékai
-
Válasz arra, hogy nem vagyok
-
Összeférhetetlenség
-
Egy fekete szemüveg fölött
-
Ugyanarról
-
Hitelbe élünk
-
Egy Istenkísértő fejfájára
-
Belső földrajz
-
Conceptual art
-
„Úgyis minden töredék”
-
A zsenialitás: szorgalom is
-
A meddőség útjai
-
Botrány nélkül
-
Egy nyomorult emberről
-
Premier után
-
Eufemizmus
-
Pallosjog
-
Kettős mértékkel
-
Vége az ezópuszi beszédnek, azt mondják
-
Zsugorítások: szorongások
-
Mi a piramidális?
-
A félrevezetettség útvesztőiben
-
Szomjúságainkról. Párbeszéd
-
A Tragédia margójára
-
Atomkorom
-
Hypnos és Thanatos
-
Mítoszok
-
Utószó, avagy a Napló naplójából