Gyász GMK fáj és nehézHála a magánkezdeményezésnek, ma már nem okoz különösebb gondot szeretteink elhunyta. Egyre több szövetkezet biztosítja a lakosságnak a kulturált elhantolást. Sajnos, a hasznos szolgáltatás népszerűsítése sok esetben nem éri el a különben igényes és figyelmes kiszolgálás színvonalát. Nemrégiben az egyik lapunkban a következő hirdetést olvastam.
TEMETNI FÁJ ÉS NEHÉZ GYÁSZ GMK MINDENT INTÉZ.
A suta rigmusok ahelyett, hogy kedvet csinálnának, inkább elveszik a fogyasztó kedvét a temetkezéstől, s megrendül a bizalom a szolgáltatás tartósságát illetően. A jó hirdetésnek azt kell sugallani, hogy a szolgáltatás hosszú időre szól és nem szorul később javításra, átalakításra. De legcélszerűbb, ha példákkal is rávilágítunk, hogy milyennek kell lenni a jó hirdetésnek. A jó hirdetés legyen tárgyilagos.
GYÁSZ GMK GYORSAN TEMET. KÜLDJE HOZZÁNK A TETEMET.
Vagy legyen lelkes:
FÉLRE BÁNAT! GYÁSZA NULLA! JÓ KEZEKBEN VAN A HULLA!
Legyen meggyőző:
KÖNNYŰ LESZ AZ ELMÚLÁSA, HA A SÍRJÁT CÉGÜNK ÁSSA.
Vagy legyen vigasztaló:
GYÁSZA TÜSTÉNT SZERTEFOSZLIK, HA A PAPA NÁLUNK OSZLIK.
Minden vállalkozásnak szüksége van a hatékony népszerűsítésre, ezt még egy irodalmi hetilap sem nélkülözheti. A közeljövőben mi is kifüggesztjük hirdetésünket a Farkasréti temető kapujára:
SOSE JÁRJON TEMETÉSRE! FIZESSEN ELŐ AZ ÉS-RE! |