Gyász GMK fáj és nehéz

Hála a magánkezdeményezésnek, ma már nem okoz különösebb gondot szeretteink elhunyta. Egyre több szövetkezet biztosítja a lakosságnak a kulturált elhantolást. Sajnos, a hasznos szolgáltatás népszerűsítése sok esetben nem éri el a különben igényes és figyelmes kiszolgálás színvonalát. Nemrégiben az egyik lapunkban a következő hirdetést olvastam.

 

TEMETNI FÁJ ÉS NEHÉZ

GYÁSZ GMK MINDENT INTÉZ.

 

A suta rigmusok ahelyett, hogy kedvet csinálnának, inkább elveszik a fogyasztó kedvét a temetkezéstől, s megrendül a bizalom a szolgáltatás tartósságát illetően. A jó hirdetésnek azt kell sugallani, hogy a szolgáltatás hosszú időre szól és nem szorul később javításra, átalakításra. De legcélszerűbb, ha példákkal is rávilágítunk, hogy milyennek kell lenni a jó hirdetésnek. A jó hirdetés legyen tárgyilagos.

 

GYÁSZ GMK GYORSAN TEMET.

KÜLDJE HOZZÁNK A TETEMET.

 

Vagy legyen lelkes:

 

FÉLRE BÁNAT! GYÁSZA NULLA!

JÓ KEZEKBEN VAN A HULLA!

 

Legyen meggyőző:

 

KÖNNYŰ LESZ AZ ELMÚLÁSA,

HA A SÍRJÁT CÉGÜNK ÁSSA.

 

Vagy legyen vigasztaló:

 

GYÁSZA TÜSTÉNT SZERTEFOSZLIK,

HA A PAPA NÁLUNK OSZLIK.

 

Minden vállalkozásnak szüksége van a hatékony népszerűsítésre, ezt még egy irodalmi hetilap sem nélkülözheti. A közeljövőben mi is kifüggesztjük hirdetésünket a Farkasréti temető kapujára:

 

SOSE JÁRJON TEMETÉSRE!

FIZESSEN ELŐ AZ ÉS-RE!

[ Digitális Irodalmi Akadémia ]